בעקבות העלאת הנושא ב'קול חי': וועדת הכנסת יוזמת מתן שכר לחברי עירייה

    ישראל פריי No Comments on בעקבות העלאת הנושא ב'קול חי': וועדת הכנסת יוזמת מתן שכר לחברי עירייה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוכנית "מדברים אקטואליה" העלו המגישים, בצלאל קאהן ודוד חכם, על סדר היום הציבורי סוגיה בלתי מסוקרת אך מעיקה ביותר על מאות חברי מועצות עיר בכל רחבי הארץ, שלמרות עבודתם הרבה במסגרת תפקידם כחברי עירייה וכמשתתפי ועדות שונות – לא מקבלים כל תמורה עבור עבודתם.

    במהלך התוכניות הועלו לשידור חברי עירייה ממגוון רשויות מקומיות שקבלו על המצב הבלתי הגיוני, על הזמן הרב והמשאבים העצומים שהם משקיעים בעבודה העירונית, ללא כל תגמול. באחת התוכניות עלה לשידור יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם (ליכוד), והזדהה באופן עמוק עם המצוקה, לא מעט בזכות העבר העשיר שלו עצמו, במסגרת חברותו רבת השנים במועצת העיר ירושלים.

    ח"כ אמסלם הצהיר בשידור כי יפעל באופן מיידי לכנס את ועדת הפנים בראשותו, ע"מ לגבש מתווה מסודר בשיתוף כל משרדי הממשלה ואגפי האוצר, בכדי לשנות את המצב, ולבנות מודל שיתגמל את חברי העירייה על עבודתם, ובנוסף, יוענקו להם תנאים נאותים למילוי עבודתם, כמו שירותי משרד ועוזרים.

    ואכן, בוועדת הפנים של הכנסת, התקיים היום דיון נרחב על הנושא. בין יתר הדרגים המקצועיים והמשתתפים הרבים הגיעו גם לתמוך ולחזק את היוזמה ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, חבר המועצה ומי שהעלה רבות את הסוגיה ישראל סילברסטין, וח"כ אורי מקלב.

    ישראל סילברטין, חבר מועצת עיריית בית שמש אמר הערב ל'קול חי' כי היו נסיונות רבים בעבר לקדם חקיקה שלא עלו יפה, וכעת, בסיוע של התכנית מדברים אקטואליה ב'קול חי', העלנו את הנושא לסדר היום, "הדיון היום יצא לפועל בזכות ראיון של יו"ר הוועדה אצל בצלאל קאהן ודוד חכם. כמו"כ פעלתי מול החכי"ם החרדים כדי לקדם את הנושא".



    0 תגובות